אחרי ששילמתם לחברת הביטוח במשך שנים,
איך לוודא שתקבלו את מה שמגיע לכם ברגע האמת?
מיצוי זכויותיך וקיצור הליכים, בעקבות ליווי רב שנים של תביעות מורכבות ובאמצעות היכרות מבפנים עם דרכי קבלת ההחלטות בחברות הביטוח.
במשך עשרות שנות ניסיון, חלקן בתפקידים בכירים בחברות ביטוח גדולות (קישור לדף האודות), למדתי להכיר מבפנים את מערכות הביטוח ואת דרכי פעולתן. ההכרות העמוקה עם מערכות הביטוח כוללת גם הכרות אישית עם הנפשות הפועלות במחלקת התביעות של חברות הביטוח. כל אלה, בשילוב הניסיון המוצלח בליווי תביעות מורכבות, מאפשרים ללקוחות "פרמיום סוכנות לביטוח" למצות את מלוא הזכויות בעת הפעלת הביטוח.
מה כולל הטיפול בתביעות?
- איסוף כל המידע והמסמכים הנחוצים, לאחר ביצוע בדיקת היתכנות.
- בניית תיק תביעה בשפתה של חברת הביטוח, ובצורה שמגדילה את סיכויי ההצלחה.
- ליווי שוטף של המבוטח – ייצוג מול חברת הביטוח, כולל הנחיות "עשה ואל תעשה".
- קיצור תהליכים – באמצעות פנייה לבעלי התפקידים המתאימים בחברת הביטוח.
- יצירת חייץ בין המבוטח לבין חברת הביטוח – הפניות עוברות דרכנו בלבד וכך מטופלות מבלי להטריח את המבוטח.
ובשורה התחתונה: הטיפול בתביעות מאפשר לך לקבל את מה שמגיע לך בהתאם לביטוח אליו הצטרפת.
אנחנו מתמחים בטיפול בתביעות במגוון תחומים, לרבות:
- ביטוחי בריאות וסיעוד
- ביטוח מחלות קשות
- אובדן כושר עבודה
- ביטוחי חיים
- ביטוח נסיעות לחו"ל